Leje af sognegården

Lokaler i sognegården kan lejes, når det kan passe sammen med kirkens egen brug af sognegården.

Sognegårdens lokaler er vel­egnede til sammenkomster, fx. barnedåb, mindesamvær, kon­firmation, bryllup/velsignelser, runde fødselsdage og andre mærkedage.
Lokalerne kan også danne ramme om kurser, undervisning, møder og foredrag.

Den store sal består faktisk af 3 sektio­ner (sal A, sal B og sal C i daglig tale).
Man kan leje alle salene som én samlet stor, smuk sal, eller man kan vælge at leje én eller to af sektionerne/salene.

Der er borde, stole, service og glas til ca. 100 personer.

Køkke­net er et anretterkøkken med køleskab, ovn og komfur samt mikroovn.
Hvis man ikke lejer alle 3 sale/sektioner, skal man være indstillet på, at man muligvis skal "dele køkken" med andre lejere.

Lokalerne er tidligst til rådighed på dagen for udlejningen kl 08.00 og arrangementet skal være helt afsluttet (inkl. oprydning) seneste kl 24.00.

PRISERTIMEBASISWEEKENDTILBUD
Leje af 1 sektion/sal250 kr. per time4000 kr. per dag
Leje af 2 sektioner/sale450 kr. per time5000 kr. per dag
Leje af 3 sektioner/sale650 kr. per time6000 kr. per dag
Køkken1000 kr. i altinkluderet
Depositum1000 kr.1000 kr.

WEEKENDTILBUD
Weekendtilbuddet gælder ved leje fredag, lørdag eller søndag og træder i kraft, når den samlede timeleje overstiger weekend­tilbuddet.

Henvendelser om leje af sognegårdens lokaler:
kirketjener Kristiane Rothschild 60 43 47 05 / udlejning@hellerupkirke.dk

Bordopdækning Bordopdækning Stoleopsætning